veelgestelde vragen (over algemene zaken)

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen over algemene onderwerpen als betalen, ruilen en levertijden. Uiteraard hebben wij ook een overzicht met de veelgestelde vragen over producten.

[accordion][acc title="Hebben jullie ook een showroom?"]

Speelgoed Specialist heeft een showroom die in gebruik is voor de webshop Trapautodealer. Keukens en accessoires zijn helaas niet in de showroom te bezichtigen.

[/acc][acc title="Binnen welke termijn kan ik ruilen?"]

Wij hanteren een ruiltermijn van 30 dagen. Hierbij geldt het niet-goed-geld-terug principe waarbij u het aankoopbedrag inclusief de eventueel in onze webshop berekende verzend- en of betaalkosten terugbetaald krijgt. Wel stellen wij als voorwaarde dat u het product niet heeft gebruikt en netjes en zonder schade aan ons retour heeft gezonden volgens onze instructies. Bekijk de pagina ruilen en retourneren voor meer informatie.

[/acc][acc title="Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?"]

Wij doen dit onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u als consument de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot het product ontvangen is of tot u als consument aantoont dat het product teruggezonden is, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij streven ernaar het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug te storten. Voor de terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u in onze webshop heeft gebruikt. De terugbetaling is voor u uiteraard kosteloos. Hierbij geldt wel de regel "mits voldaan aan alle voorwaarden", zie ruilen en retourneren.

[/acc][acc title="Moet ik verzendkosten betalen?"]

Alle zendingen in Nederland worden gratis verzonden, ook als u op de Waddeneilanden woont is verzending gewoon gratis. Woont u in Belgie, dan betaalt u per bestelling EUR 15,- aan verzendkosten.

[/acc][acc title="Leveren jullie ook in Belgie?"]

Uiteraard leveren wij ook gewoon in Belgie. De levertijd bedraagt 2-3 dagen. De verzendkosten bedragen EUR 15,-.

[/acc][acc title="Kan ik mijn zending ook volgen?"]

Jazeker, zodra uw pakket is verzonden ontvangt u van ons een e-mail met de verzendgegevens. Met een link kunt u de actuele status van uw zending bekijken op de website van de vervoerder.

[/acc][acc title="Ik heb een klacht, Wat moet ik doen?"]

Waar u bij andere partijen 14 dagen op een reactie moet wachten krijgt u deze bij ons vaak dezelfde dag nog. Bij de aankoop heeft u van ons een e-mail met uw aankoopbevestiging ontvangen. Gebruik deze om uw klacht in te dienen, dan hebben wij ook gelijk al uw gegevens. Zorg ervoor dat u de klacht zo uitgebreid mogelijk omschrijft. Probeer (indien mogelijk) enkele foto's mee te sturen als het om een mankement aan het product gaat. Voor meer info zie garantie en defecten.

[/acc][acc title="Hoe werkt Achteraf betalen via Billink?"]

Bij Achteraf Betalen vindt er een online kredietcheck plaats door Billink. Zij bepalen of u wel of niet gebruik mag maken van deze betaalmethode (zowel geschikt voor particulieren als voor bedrijven). Verder stellen ze een aantal voorwaarden. Daarbij is het maximale aankoopbedrag EUR 250,-. U krijgt 14 dagen de tijd om te betalen aan Billink via een digitale factuur, de kosten hiervoor bedragen EUR 2,95. Wordt uw verzoek tot achteraf betalen afgewezen, dan adviseren wij u te betalen via iDEAL (meest gebruikt). Voor meer info zie betalen.

[/acc][acc title="Zit er ook garantie op mijn aankoop?"]

Uiteraard ontvangt u bij ons de volledige garantie op uw aankoop. De garantietermijn staat vermeldt bij het product onder specificaties. Doorgaans bedraagt deze 1 jaar.

[/acc][acc title="Verkopen jullie ook onderdelen?"]

In speelgoedland zijn losse onderdelen niet vanzelfsprekend verkrijgbaar. Fabrikanten doen dit bewust om de levensduur te verkorten. Uiteraard kunt u ons altijd een mailtje + foto sturen van het onderdeel dat u zoekt.

[/acc][/accordion]


Onze voordelen

  • Gratis verzending
  • Online en achteraf betalen
  • 30 dagen bedenktijd
  • Volledige garantie
  • Veilig & vertrouwd sinds 2008

Klantenservice

0182-764096
Klantenbeoordelingen door Kiyoh